środa, 17 października 2012

13.

Dzisiaj mamy cytaty .

Harry:
1. "Wiek to tylko liczba. Dojrzałość jest wyborem."
2. Reporter: "Co było najdziwniejsze co o sobie przeczytałeś? Harry: "To że nie żyję"
3. "Gdybyśmy nie mieli fanów nie mielibyśmy nic!" Niall: "Jesteśmy winni im wszystko"
Harry: "Nasze 'dziewczyny' są niesamowite!"
4. "Jestem Harry i ... umm... mam dwie nerki" haha <3
5.  "Potrafię gwizdać jak wilk"
6. "Lubię gdy mi na kimś zależy"
7. "Ja myślę... Ja myślę... Ja myślę..."

Zayn:
1."Kiedy miałem 8 lat miałem sen w którym ogromny Power Ranger mnie gonił"
2. "Myślałem ze jestem Indiana Jones"
3."Nie ważne jakie życie jest ciężkie, nie trać nadziei"
4. "Ludzie nazywają to Walentynkami, ja wtorkiem"
5. "Directioners to nie fani... To część mojej rodziny"
6."Nic nie będę zmieniał w swoim życiu..."
7."Nigdy nie myślę, że jest za późno na zmianę życia na lepsze"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz